Segítség! Mit posztoljak, hogy többen kövessenek?

Gyakran említettük már, hogy szabadúszó edzőként mennyire fontos az önmarketing, azon belül is a közösségi médiaplatformok rendszeres használata. A közösségi oldalak és csoportok segítségével összefoghatod már meglévő vendégkörödet, és rengeteg új, potenciális ügyfélhez is eljuttathatod üzenetedet. 

Ez azonban csak akkor működik igazán hatékonyan, ha megvan hozzá a megfelelő tartalom, amivel képes vagy felkelteni a testmozgás iránt érdeklődő netezők figyelmét!

Hogy hogyan csináld helyesen? Hoztunk neked pár példát arra, milyen a tökéletes, izgalmas és megragadó fitnesz-kontent, melynek hatására hozzád is dőlni fognak a mozgásra vágyó, új kuncsaftok!

Érdekes cikkek

Minél több, célközönséged számára izgalmas és releváns tartalmat teszel közzé közösségi oldaladon, annál nagyobb az esélye annak, hogy új emberekhez juthat el vállalkozásod híre. Az érdekes kontent megosztásokat generál, ezáltal pedig nem csak követőid, de az ő ismerőseik, barátaik is láthatják az általad megosztott cikkeket, bejegyzéseket.

Az oldaladra posztolt szöveges tartalom lehet akár általad írott poszt, vagy más, szakmai körökben ismert szerző blogbejegyzése is. A lényeg, hogy mindig figyelj arra, hogy kizárólag hiteles forrásból származó tartalmat tégy közzé, és lehetőleg ne túlzottan száraz, hanem inkább az egyszerre oktató jellegű és szórakoztató cikkekre koncentrálj.

Vizuális tartalom

A mai, rohanó világban az embereknek nem feltétlenül marad idejük az olvasásra. Információéhségüket éppen ezért sokszor gyorsan befogadható, vizuális kontenttel csillapítják. A motivációs idézetekkel, inspiráló szövegekkel ellátott képek, vagy az edzések menetét bemutató videók mostanában nagyon népszerűek, ami nem véletlen, hiszen gyorsan és könnyen emészthető tartalmak, melyek egy edző számára hatalmas nézettséget és megosztást képesek generálni.

Érdemes arra törekedned, hogy minél gyakrabban tégy közzé közösségi felületeiden jó minőségű, vizuális kontentet. A lényeg, hogy ha ezek nem is szorosan kötődnek edzéseid menetéhez, mindenképp relevánsak legyenek szakterületeddel, az általad oktatott testmozgási formával kapcsolatban.

Ne csak vaktában lövöldözz!

Annak érdekében, hogy minél több követőt szerezhess, fontos, hogy tartalmaid közzétételére legyen egy jól működő stratégiád. Ha egyik héten naponta kétszer posztolsz, majd ezután napokig, vagy hetekig sem teszel közzé tartalmat, az rendkívül negatívan befolyásolhatja az eléréseidet.

A pontosság a közösségi médiában folytatott marketing során legalább akkora erény, mint a mindennapi munkád során, és ha elhanyagolod követőidet, könnyedén elpártolhatnak tőled, megfeledkezhetnek oldaladról.

Regisztrálok a spomoco®-ba

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük