Miért jó platform egy edző számára az Instagram?

Az elmúlt időszakban gyakran hallhattuk azt, hogy a közösségi médiafelületek közti marketing-harcot a Facebook elveszíteni látszik. Egyik leggyorsabban fejlődő kihívója ugyanis úgy tűnik, hamarosan letaszítja a trónról. Hogy mi az Instagram sikerének titka, és hogyan használhatod ki ezt edzőként szolgáltatásaid népszerűsítésére? Az alábbi bejegyzésből mindkét kérdésedre megtalálhatod a választ!

Miért olyan népszerű az Instagram?

Az alapvetően fotók megosztására létre jött applikáció, az Instagram 2010 óta működik. Népszerűsége 2013 óta növekszik töretlenül, mióta az alkalmazás a fotók feltöltése mellett a rövid, pár másodperces videók megosztását is lehetővé teszi. Ebből már látható, hogy az applikáció egyik legnagyobb előnye nem másban, mint az impulzusszerű, vizuális tartalmakban rejlik. Az ilyen jellegű bejegyzések ugyanis nagyobb valószínűséggel ösztönzik cselekvésre a felhasználókat, éppen ezért effektívebb marketingeszköznek bizonyulnak az írott szónál.

Éppen ezért az elmúlt időszakban az Instagram fejlesztői egyre jobban nyitnak a hirdetők felé. Ennek hatására a vállalkozások a korábbinál jóval könnyebben, és egyre nagyobb hatékonysággal juttathatják el üzenetüket célközönségükhöz. És hogy hogyan használhatod edzőként hatékonyan a platformot?

Posztolj rendszeresen!

Ha szeretnéd aktívan kihasználni az Instagram által kínált előnyöket, a legfontosabb, hogy amilyen gyakran csak lehet, próbálj meg posztolni valamit a követőid számára. Készíts minél több, látványos fotót az óráidra való felkészülésről, tölts fel rövid videókat magukról az edzésekről, vagy épp mutasd meg követőidnek, milyen egészséges, proteinben és vitaminban gazdag vacsorát készítettél magadnak tegnap este! A lényeg, hogy hetente legalább három-négy alkalommal üzenj valamit azoknak, akik követnek, és a posztjaid segítségével ösztönözd őket interakcióra!

Használj releváns kulcsszavakat!

Mivel az Instagramot még némileg kevesebben használják marketingcélokra, így jóval nagyobb eséllyel juthatsz el a célközönségedhez, mint más platformokon. Ha például a megfelelő kulcsszavakat alkalmazod a tartalmak feltöltése során, vállalkozásod híre olyanokhoz is eljuthat, akiket más közösségi felületeken csak fizetett hirdetésekkel tudnál elérni, vagy jóval nagyobb energiát kellene fektetned az optimalizálásba. Éppen ezért sose feledkezz meg a megfelelő hashtagek megfelelő mennyiségben történő használatáról.

Regisztrálok a spomoco®-ba

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük