Miért fontos a marketing egy edző számára?

„A jó bornak nem kell cégér” – tartja a régi mondás, ami részben talán a mai napig igaz, azonban némileg mégis vesztett valamit az éléből. Az elmúlt években főként az internetnek és a közösségi médiának köszönhetően ugyanis rendkívül gyors ütemben alakultak át a fogyasztói igények, ez a változás pedig minden piaci ágazatra, köztük a fitnesz-iparra is nagy hatást gyakorolt.

Ma már csak részben igaz az, hogy a minőségi termékeknek és igazán jó szolgáltatásoknak nincs szükségük reklámra. A versenytársak tömkelegéből kiemelkedni ugyanis egyre nagyobb energiát és odafigyelést igénylő feladat. És hogy számodra miért fontos ez az egész edzőként? Most ezt is megmutatjuk neked!

Profizmust sugároz

A határozott megjelenés és a személyed köré épített brand segít abban, hogy karaktered megbízhatóságot sugározzon, és az emberek neved említése során igazi szakemberként gondoljanak rád. Minél többet találkoznak veled a közösségi médiában vagy egyéb online és offline felületen, annál jobban bevésődik majd tudatukba a név, és annál határozottabban mondják majd ismerőseiknek: „Igen, róla már hallottam! Állítólag nagyon jó szakember, és kiváló órákat tart!”

Segít abban, hogy sose unatkozz

Egy szabadúszó edző esetében sok problémát jelenthetnek a lemorzsolódó kuncsaftok. Ez sajnos egy olyan problémakör, melyet meglehetősen nehéz kiküszöbölnöd, azonban ha a megfelelő fórumokon, a megfelelő módon reklámozod szolgáltatásaidat, nem kell többé aggódnod amiatt, hogy egy-két lemorzsolódó vendég komolyabb törést jelenthet a karrieredben. A jó reklám mindig segít abban, hogy újabb és újabb embereket vonzz vendégkörödbe, és egy idő után már csak azt veszed majd észre, hogy hétről hétre minden órád telített lesz, és egyre több a kitartó, ismerős arc a vendégeid közt.

Megtanít a tervezésre

A jó marketingstratégia felépítése sosem egyszerű feladat. Azonban minden esetben olyan kihívást jelent, amiből rengeteget lehet tanulni, és az élet minden területén fejlődhetsz általa! Kampányod megtervezése, a platformok kiválasztása, illetve a terv kivitelezése is rengeteg odafigyelést igényelnek, azonban nem csak anyagi, de szellemi szempontból is jövedelmező kihívások. A marketingstratégia építése megtanít logikusan gondolkodni, és rengeteg olyan, tervezéssel kapcsolatos kérdésre képes rávilágítani, melyekről korábban talán nem is gondoltad volna, mennyire hasznosak lehetnek a mindennapok során.

Regisztrálok a spomoco®-ba

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük