Hogyan szerezhetsz új követőket, és teheted őket új ügyfeleiddé?

Manapság rengeteget hallani arról, hogy a hagyományos marketingcsatornák kevésbé hatékonyak, és a legtöbb potenciális ügyfélhez új, modern módszerek segítségével lehet eljutni. A közösségi média térhódítása mindenki számára lehetővé tett, hogy saját kezébe vegye vállalkozása promócióját, és olyanokhoz juttassa el üzenetét, akikhez korábban képtelen lett volna.

A közösségi csatornák kezelése azonban bármennyire is egyszerűnek tűnik, komoly tervezést, és átgondolt stratégiát igényel. Ebben a cikkben mutatunk neked pár tippet, melyek segítségévet Te is új követőket szerezhetsz, akiket egy kis sikerrel hatékonyan konvertálhatsz potenciális kuncsaftokká, új vendégekké.

Posztolj rendszeresen

Ha jelen vagy a közösségi médiában, legyen szó akár saját Facebook oldalról, csoportról, vagy Instagram profilról, fontos, hogy ne hanyagold a követőidet. Törekedj arra, hogy legalább hetente kétszer-háromszor jelenjen meg valami tartalom ezeken a felületeken, hiszen a követőid nagy része éppen az általad megosztott cikkek, képek, illetve videók miatt csatlakozott hozzád.

Nem feltétlenül kell persze mindig saját kontentre gondolnod, ha nem tudod tartani az iramot. Egy érdekes cikk egy szakmai oldalról, vagy egy témába vágó, vicces videó is megteszi, hiszen az ilyen jellegű dolgok rengeteg kedvelést és megosztást generálhatnak, ezáltal pedig rengeteg új, potenciális követőhöz juthat el oldalad vagy profilod híre a közösségi médiában.

Szolgáltass minőségi tartalmat

Persze ha tartalom, fontos, hogy kizárólag olyan dolgokat ossz meg, melyek szakmai szempontból értékesek, vagy pedig minőségi módon szórakoztatják a követőidet. Egy profi, szakmai blogbejegyzés nem csak sok megosztást generál, de hitelességedet és megbízhatóságodat is hatékonyan építheted általa.

Fontos, hogy vizuális tartalom terén is próbálj az igényes megvalósításra törekedni, legyen akár szó egy saját képről, vagy egy rövid, szakterületedet, mindennapi munkádat bemutató videóról, illetve a harmadik fél által gyártott kontent esetén is kizárólag hiteles, minőségi, érdekes dolgok megosztására törekedj!

Lépj kapcsolatba a versenytársakkal

Azokra, akikkel egy iparágon, egy szakterületen belül tevékenykedsz, nem feltétlenül kell mindig konkurenciaként tekintened! Sok esetben az összefogás eredményesebb lehet, mint a rivalizálás, és ha egyesítitek erőiteket, több kuncsaftot szerezhettek, mintha külön-külön vágnátok neki a feladatnak.

Szervezzetek közös eseményeket, gyártsatok közös tartalmakat, és meglátjátok, hogy amellett, hogy rengeteg új követőre tehettek szert, a kollaboráció szakmai szempontból is jót tesz majd karriereteknek.

Regisztrálok a spomoco®-ba

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük