Hogyan használd jól a közösségi médiát?

Szabadúszó edzőként az egyik legnagyobb kihívást marketingstratégia felépítése jelenti. Szerencsére azonban már nem olyan világban élünk, ahol kizárólag a hagyományos csatornákra kell hagyatkoznod, ha reklámról beszélünk. A közösségi média rengeteg új lehetőséget kínál, melyek segítségével olyan helyekre is eljuttathatod vállalkozásod hírét, melyekről korábban még csak nem is álmodtál volna.

A lehetőségek sűrűjében azonban könnyedén el is veszhetsz. Éppen ezért érdemes jól átgondolnod, milyen szociális csatornákon, milyen rendszerességgel szeretnél és tudsz megjelenni. Most mutatunk néhány olyan lehetőséget, melyeket, ha ismered célközönséged igényeit, hatékonyan integrálhatsz marketingstratégiádba, és ami a legjobb: ha jól csinálod, nem kerülnek szinte semmibe!

A közösség hatalma

A szociális oldalak által kínált egyik leghasznosabb funkció a közös érdeklődési körök, hobbik, köré létrehozható oldalak és csoportok lehetősége. Kreálj saját oldalt vállalkozásod köré, és építs összetartó, baráti online közösséget. Kommunikálj azokkal az emberekkel, akiknek a tiédhez hasonló az érdeklődési köre, és segíts azoknak, akik tanácsot kérnek tőled. Ha ügyesen menedzseled a csoportot, idővel az online közösségépítés rengeteg vendéget vonz majd az óráidra.

A rendszeres, szöveges tartalom mindig működik

Mivel a fitnesz piac napjainkban meglehetősen telítettnek számít, így érdemes valamivel kiemelkedned a szabadúszó edzők hosszú sorából. Hozz létre saját blogot, ahol hetente legalább egyszer megosztasz pár, a szakterületeddel foglalkozó érdekes és informatív cikket, vagy összefoglalod az óráiddal kapcsolatos, pozitív tapasztalatokat. A tartalmakat oszd meg közösségi médiafelületeiden is. A jó tanácsokkal ellátott, informatív cikkek rengeteg megosztást generálhatnak, ez pedig sok érdeklődőt vonz az oldaladra. Ne feledd, belőlük akikből potenciális vendégek is válhatnak a jövőben!

Légy Te is videósztár!

A szöveges kontent mellett manapság a videós tartalmak számítanak az önmarketing legnépszerűbb formájának. Készíts saját csatornát a leglátogatottabb videómegosztó oldalon, ahová rendszeresen tölthetsz fel saját tartalmat. Néhány rövid, érdekes témával foglalkozó videoblog kiváló módja a célközönséggel való kommunikációnak, és rengeteg érdeklődőt vonz. Az audiovizuális tartalom verhetetlen módja a közösségépítésnek, és annak, hogy megmutasd leendő vendégeidnek, ki is vagy valójában.

Regisztrálok a spomoco®-ba

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük