A Facebookon túl is van élet!

Avagy 3 közösségi platform, amit edzőként hatékonyan használhatsz munkád során

Instagram

Az Instagram napjaink egyik legnépszerűbb közösségi oldala, ahol fotók, valamint rövid, impulzusszerű videók megosztásával tarthatod a kapcsolatot célközönségeddel. Az elmúlt évek kutatásai szerint az Instagramon megjelenő tartalmak átlagosan 23%-al nagyobb aktivitást képesek kiváltani, mint Facebook-on megjelenő társaik, a márkák pedig közel tízszeres aktivitási aránnyal találkozhatnak, mint az utóbb említett közösségi oldal esetében.

Ez azt jelenti, hogy a platform segítségével sokkal hatékonyabban érheted el célközönséged, mint más közösségi hálókon. És hogy miért?

Főként azért, mert az Instagram felülete kiválóan alkalmas a pozitív első benyomás megteremtésére. A felhasználóknak elég egyetlen pillantást vetniük profilodra, és máris el tudják dönteni, megbíznak-e benned, hiszen szavak helyett főként fotóid és rövid videóid beszélnek helyetted.

Snapchat

A Snapchat hazánkban talán egy kevésbé népszerű felület, azonban edzőként szinte biztos lehetsz abban, hogy célközönségedet itt is megtalálhatod. A Snapchat némileg hasonlít az Instagramra, főként abból a szempontból, hogy rövid videók megosztására is alkalmas. Abból a szempontból azonban különbözik az előbb tárgyalt platformtól, hogy itt a statisztikák szerint a felhasználók naponta több millió óra összmegtekintést is generálnak ezeknek a rövid mozgóképes tartalmaknak.

Ha videós tartalomban gondolkodsz, esetleg óráidból szeretnél rövid részleteket megosztani a potenciális ügyfelekkel, a Snapchat remek alternatíva lehet a közösségi posztolásra, és rengeteg olyan emberhez is eljuthat általa önmárkád üzenete, akiket Facebookon vagy Instagramon nem feltétlenül találnál meg.

Youtube

A Youtube egyértelműen a merészebbeknek való játszótér, ahol a hosszabb és rövidebb videós tartalmak feltöltésére egyaránt lehetőség nyílik. Napjainkban rendkívül nagy népszerűségnek örvend, ami nem is csoda, hiszen rengeteg hasznos és érdekes videóval találkozhatunk rajta.

Ha Youtube csatorna indításába fogsz, mindenképp érdemes odafigyelned arra, hogy videóid megfelelően optimalizáltak legyenek, és olyan kulcsszavakat alkalmazz a feltöltés során, melyek utalnak tartalmukra és vállalkozásod jellegére is. Ilyen módon célközönséged azon tagjai is könnyedén rájuk találhatnak majd, akik nem egy direkt linken keresztül jutottak el profilodra, hanem a Youtube keresőjében böngésznek számukra releváns tartalmak után kutatva.

Regisztrálok a spomoco®-ba

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük