3+1 tuti tipp online marketinged erősítésére

Az csak természetes, hogy edzőként a legfontosabb dolognak a fizikai erőnlétet és óráid gyakorlatainak folyamatos fejlesztését tartod. Nem szabad azonban megfeledkezned arról sem, hogy vállalkozásod is olyan, mint az emberi test. Ha nem foglalkozol vele eleget, nem fejlődik megfelelően. A sikeres üzletépítés és a lojális vendégkör kialakítása ebből adódóan épp olyan feladat, mint a testmozgás, melyre érdemes nap, mint nap időt szakítanod. 

Az alábbi cikkben szeretnénk néhány tippet adni azzal kapcsolatban, hogyan teheted ezt meg anélkül, hogy túlzottan sokat kellene beáldoznod értékes szabadidődből!

Mutass valami újat!

Online marketinged egyik legfontosabb eszköze a közösségi média, melynek segítségével rengeteg olyan potenciális kuncsafthoz juthat el vállalkozásod üzenete, akiket másmilyen módon nem, vagy csak nagyon nehezen, drága offline kampányok árán tudnál elérni. A virtuális világban egy egyedi ötlet azonban csodákra is képes lehet.

Sokszor beszéltünk már az egyedi, figyelemfelkeltő tartalom fontosságáról, azonban ez olyan téma, amit nem lehet elegendő alkalommal hangsúlyozni. Az értékteremtő, egyedi kontent úgy terjed, akár a vírus. Elég néhány megosztás ahhoz, hogy egy témát az internet népe felkapjon és ne csak népszerű, de sikeres tartalom váljék egy jó kis blogbejegyzésből.

Az egyedi tartalom rendkívül sok látogatót vonz vállalkozásod webhelyére, ezek a látogatók pedig nagy eséllyel válhatnak a jövőben akár visszatérő, lelkes és lojális kuncsafttá is.

Élj a képek hatalmával!

Fontos tudnod, hogy a szöveges tartalom önmagában még nem minden. A közelmúltban több, az online marketing világával kapcsolatos felmérés is megállapította azt, hogy azok a bejegyzések konvertálnak igazán jól, melyek megfelelően figyelemfelkeltő vizuális tartalommal is kiegészülnek. Hogy ez mit jelent egészen pontosan?

Azt, hogy legyen bármennyire is jó egy szöveg, megfelelő illusztrációk nélkül vajmi keveset ér. Hiszen az online világban a képeknek hatalma van!

És hogy milyen illusztrációk működhetnek leginkább? Most biztosan meg fogsz lepődni, de edzőként a piaci igényeket tekintve mindenképp versenyelőnyben vagy! A felmérések szerint ugyanis a kattintások terén a legjobb eredményeket a kisállatos, valamint a testmozgással kapcsolatos, fitnesz tevékenységet ábrázoló fotókkal lehet elérni!

Légy aktív és reaktív!

A sikeres online jelenlét egyik kulcsa nem más, mint az aktivitás. Minél gyakrabban posztolsz, annál nagyobb az esélye annak, hogy fennmarad követőid vállalkozásoddal szemben táplált érdeklődése. Ráadásul nem csak a látogatók, de a közösségi oldalak és internetes keresőmotorok algoritmusai is előnyben részesítik azokat az oldalakat, ahol gyakrabban, akár napi szinten is frissül a tartalom.

Az aktivitás mellett rendkívül fontos azonban a reaktivitás is. Ha folyamatosan figyeled az oldaladon zajló tevékenységeket, megválaszolod az érdeklődők irányodba intézett kérdéseit, illetve a lehető leggyorsabban reagálsz az esetlegesen felmerülő panaszokra, akkor nem csak a jelenlegi látogatóid, de a jövőbeli, potenciális kuncsaftok is nagyobb bizalommal viseltetnek majd irántad. Ez sokat segít a szakmán belül elismertséged kiépítésében.

Légy trendi (csak ne ess túlzásba)!

Végül, de nem utolsó sorban fontos feladat, hogy képben légy a közösségi médiát illető, legújabb trendekkel. próbáld meg tartalmaidat az éppen aktuális, legjobban menő kulcsszavakhoz igazítani, és olyan tartalmat előállítani, ami nagy eséllyel válik virálissá.

Mindenképp figyelj oda azonban arra, hogy a trendek követése mellett ne veszítsd el a saját, egyéni hangodat. Elérés szempontjából fontos, hogy olyan kontentet állíts elő, ami sok embert érdekel, azonban a hitelesség legalább annyira nélkülözhetetlen velejárója a sikerességnek, mint a naprakészség!

Regisztrálok a spomoco®-ba

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük